Reliable power for a sustainable world

A technikai segítségnyújtási eszköz segítségével hatékony értékesítés utáni támogatás szolgáltatást biztosít magasan képzett mérnökök segítségével az ügyfelek számára.

 

Szolgáltatások

A szolgáltatások az ügyfeleknek:

  • A dedikált call-center közvetlen kapcsolat a szervizzel. A szerviz csapat mindig rendelkezésre áll, és kész arra, hogy tanácsot és segítséget nyújtson UPS telepítéssel és karbantartással kapcsolatban.
  •  Új  ingyenes SWAP szolgáltatás 
  • On-site szolgáltatás nagyobb UPS típusokhoz lett kifejlesztve melyek könnyen nem szállíthatóak vissza a gyárba, független attól, hogy a készülék még garanciális-e. A gyors helyszíni javítás biztosított a korszerű UPS technológiáknak és a magasan képzett szakembereknek köszönhetően akik országszerte a támogatási központokban dolgoznak.  Szerviz garantálja, hogy minden alkatrész használt eredeti, tesztelt és naprakész.
  • Kérés esetén az UPService segítséget tud nyújtani a készülékek üzembehelyezése és helyi személyzet kiképzésében. Az UPService mérnökök a helyszínen a felmerülő problémákat elemezik és tanácsot adnak a megoldásában, szűkség esetén szétszerelik és áthelyezik a készüléket.
  • A karbantartási szerződések által biztosított szolgáltatások célja a kockázatok és költségek minimalizálása és a esetleges meghibásodások estén. Sokféle karbantartási szerződés áll rendelkezésre, kezdve az időszakos átfogó vizsgálatoktól az eseti karbantartásokig.
  • Szolgáltatás rendszeresen szervez szakmai tanfolyamokat technikusok részére a Riello UPS képzési központotban.